ଜନ୍ମରୁ ଅନାଥ ମୋର ବୋଲି କେହି ନାହିଁ ଜ୍ଞାତି ପରିବାର, ଜନ୍ମରୁ ଅନାଥ ମୋର ବୋଲି କେହି ନାହିଁ ଜ୍ଞାତି ପରିବାର,
ଖୋଲା ବେଣୀ ଧାରେ ଖୋଷି ମୁଁ ଆଦରେ ଜିଣି ଯିବି ତୋର ହିଆ କଣେଇ ଚାହିଁକି କିମିଆ କରିଛୁ ଦେହ ମୋର କସମସ ବୋଲର ... ଖୋଲା ବେଣୀ ଧାରେ ଖୋଷି ମୁଁ ଆଦରେ ଜିଣି ଯିବି ତୋର ହିଆ କଣେଇ ଚାହିଁକି କିମିଆ କରିଛୁ ...
ଝର୍କା ଖୋଲା କଦମ୍ବ ଜୁଡା ଚା,ପକୁଡି,ମୁଢି ନଡ଼ିଆ ଖୋଲା ଡାଇରୀ, କଲମ ଗଦା ଗଦା କବିତା, ଝର୍କା ଖୋଲା କଦମ୍ବ ଜୁଡା ଚା,ପକୁଡି,ମୁଢି ନଡ଼ିଆ ଖୋଲା ଡାଇରୀ, କଲମ ଗଦା ଗଦା କବିତା...
ସନ୍ଧ୍ୟା ସମୟ ରେ ଗାଁ ଟା ମଶାଣି ପରି ମାନେ ହୁଏ କାରଣ 'ଗାଁ ଟା ଆଗପରି ଆଉ କୋଳାହଳ ନାହିଁ " ! ଗାଁ ଟା ସୁନ ସନ... ସନ୍ଧ୍ୟା ସମୟ ରେ ଗାଁ ଟା ମଶାଣି ପରି ମାନେ ହୁଏ କାରଣ 'ଗାଁ ଟା ଆଗପରି ଆଉ କୋଳାହଳ ନାହିଁ ...
ଭଲ ହୃଦୟର ମୂଲ୍ୟ କେତେ ପଚାରି ସମୟ ନଷ୍ଟ ହେଉଛି, ବିଳମ୍ବ ହେଉଛି ବୋଲି ମନେ ମନେ ଚିଡ଼ ଚିଡ଼ ହେଉଛ ଭଲ ହୃଦୟର ମୂଲ୍ୟ କେତେ ପଚାରି ସମୟ ନଷ୍ଟ ହେଉଛି, ବିଳମ୍ବ ହେଉଛି ବୋଲି ମନେ ମନେ ଚ...
ଆସିଲାଣି ସଞ୍ଜ ପୁଣି ରାତି ଆସିବ ନିବୁଜ ଅନ୍ଧାର ଆଉ ସ୍ଵପ୍ନ ନେଇ.... ସରି ଆସିଲାଣି ଜୀବନ ... ଆସିଲାଣି ସଞ୍ଜ ପୁଣି ରାତି ଆସିବ ନିବୁଜ ଅନ୍ଧାର ଆଉ ସ୍ଵପ୍ନ ନେଇ.... ସର...